Rotterdam heeft sinds 2021 een iconisch stukje stad erbij. Een nieuwe woonwijk aan de Coolhaven; Little C. De 15 gebouwen met New Yorkse allure hebben inmiddels als diverse prijzen binnen gesleept. Je vindt er koop- en huurwoningen, maar ook flexibele werkplekken in deze sociale en urbanistische omgeving.
Ons bureau kreeg namens Bouwinvest de opdracht, om 3 torens in de markt te zetten met in totaal 209 vrije sector huurwoningen. Deze luxueuze lofts met meters hoge stalen raamkozijnen, een onbewerkte betonnen muur in de woning, hoge plafonds, inloopdouche en mooie zwarte details, boden ons ruimschoots inspiratie om onze verhuurcampagnes te laden. Van het opwerken van de verhuurplattegronden, tot aan onze online advertentiecampagnes, dit project was een feestje!
Groene gezamenlijke dakterrassen, binnentuinen waar (buurt)bewoners elkaar kunnen ontmoeten, de zwarte stalen features in het gebouw en het warme urbanistische gevelwerk. Er zit een goed verhaal achter Little C en dat maakte dat wij de verhuurcomplexen ook met een goed verhaal in de markt moesten zetten. Niet de huur van wat bakstenen, maar een heuse lifestyle. Hier lees je hoe wij dat hebben gedaan.
Concepting en branding
Zoals altijd starten we met een projectstijl. Voor Little C hebben we ons niet volledig afgesplitst van het verkoopconcept, omdat de sociale cohesie van het project juist centraal stond. De woonbeleving in het project is hoogwaardig en dat maakte dat wij hier een mooie kans zagen om gebruik te maken van de ‘woon-lifestyle community’ als beoogde doelgroep voor de hele campagne.
Online community wonen
Met Little C hadden we voor ogen om een grote online community te vormen met potentiële huurders, maar ook met liefhebbers van architectuur en de urban lifestyle. Met onze organische content hielden we de potentiële huurders warm en inspireerden we hen met features van het project, maar deelde we ook onze invulling van interieurs die wij voor ons zagen in combinatie met de unieke stijlelementen van Little C.
Modelwoning
Mede door de corona ontwikkelingen, waardoor live bezichtigen niet mogelijk was, hebben we voorgesteld om een hoogwaardige modelwoning in te richten. Dit hebben we eveneens met onze woondecoratie partner gedaan. Alles hebben vastgelegd in foto’s en video’s en ingezet voor onze verhuurcampagnes.