fbpx

Oliehoorn televisiecampagne en online promotie

Sinds 1981 creëert Oliehoorn met passie de lekkerste sauzen. Je hebt dus ongetwijfeld zelf een keer de saus op tafel gehad, of misschien wel gegeten onderweg op een broodje, of in een restaurant. Deze sauzen bieden ons een veelzijdigheid aan promotiemogelijkheden en daarom vinden wij Oliehoorn een klant om je vingers bij af te likken.

transparent

Ons werk: naamsbekendheid campagne tv en online

Oliehoorn blijft innoveren en heeft zichzelf als doel gesteld om, naast de zakelijke verkooppunten, ook bekendheid te genereren onder consumenten. De sauzen duidelijker positioneren in het schap, zodat zij ook op de keukentafel thuis belanden van echte foodies en lekkerbekken.

Van B2B naar B2C

Om de merkbekendheid verder uit te breiden onder consumenten, heeft Fronttaal een branding campagne bedacht met daarin een merk-attribuut ter ondersteuning: De Oliehoorn Butler. Hiermee wordt de waardeperceptie / imago van saus verbeterd. Deze specifieke sauzen zijn namelijk een smaakvolle toevoeging aan een gerecht. Van eetmomenten, naar ware geniet momenten!

transparent

Televisie billboard

Om de naamsbekendheid van Oliehoorn te bevorderen, is er gekozen voor een televisiecampagne met inzet van een 5 sec. billboard. Op die manier kunnen we kort en krachtig het merk en product in beeld brengen. De waarde perceptie wordt onderbouwd met de kenmerken van een Butler: een driedelig pak in huisstijlkleuren, manchetknopen, handschoenen en een zilveren serveerschaal met stolp.

Online campagne

Naast het bereik van de televisiecampagne, willen we meer impact genereren door meer touchpoints aan de campagne toe te voegen. Dit hebben we gedaan met behulp van Google Advertising in de vorm van display advertenties. Daarnaast hebben we ook verschillende social media advertentiecampagnes ingezet op Facbook, Instagram en Tiktok. 

Meer weten over dit project?

Bel 010-4361956 of mail naar info@fronttaal.nl

Volgend project
Vintastic