Spring naar inhoud

Nieuwe woonbuurt in Capelle aan den IJssel. Op de plek waar een halve eeuw zwembad De Blinkert lag en waar ontelbare Capellenaren hebben gezwommen, verrijst een bijzonder nieuwbouwproject: 4 appartementsgebouwen –drie lage en een hoge–, in een uniek landschapsontwerp, met ‘groen’ in de hoofdrol.

Nieuwbouw midden in een bestaande wijk
Al tijdens de tenderfase van dit nieuwbouwproject, is ons gevraagd mee te denken over het concept, de naamgeving en de marketingstrategie. Met de naam Blinq, blijven de mooie herinneringen aan het zwembad De Blinkert op een creatieve manier levend gehouden.

Resultaat
De tender is gewonnen en de appartementen zijn (fasegewijs) verkocht.

Klant

Van Wijnen

Opdracht

Visualisatie van de planvisie en realisatie van het tender boek & verkoop campagne

Expertises

  • Strategie
  • Design
  • Branding
  • Conceptontwikkeling
  • Webdevelopment
  • Out of Home
  • Eventorganisatie
Ontmoeten, verbinden en bewegen in Blinq.

Samen met het tenderteam organiseerden wij inspraakavonden en participatiebijeenkomsten. Door goed te luisteren naar omwonenden, stakeholders en mogelijk toekomstige bewoners van Blinq, ontstond een goed beeld van de woonwensen met betrekking tot de woningen en directe woonomgeving.