fbpx

Vintastic. Een merk met een complete lijn schoonmaakmiddelen op basis van natuurlijk schoonmaakazijn. Het merk is in een nieuw jasje gestoken, en ging vroeger door het leven onder de naam ‘Groenland’.

Voor Vintastic werkten wij aan een communicatieplan met een complete rebranding. Een nieuwe naam, productverpakkingen, huisstijl, website, social media. Alles erop en eraan! Vintastic is nu live en samen werken wij verder om Vintastic Nederland te laten veroveren.

Wij hebben een mooie basis neergezet in de vorm van:

  • Een huisstijl
  • Website
  • Social media strategie
  • Mediaplan
  • Brandguide

Wij doen er alles aan om heel Nederland te laten zien dat vintastic fantastisch is. Dat doen wij door middel van:

  • Social media: een mooie tijdlijn én werken aan het laten groeien van de fanbase
  • Creatie: van bedrukte vrachtwagens tot flyers en advertorials
  • Online campagnes: op Facebook, Instagram, Pinterest en Google
  • Influencer campagnes

Social media

Maandelijks creëren wij organische content voor Instagram en Facebook. Onze copywriter schrijft de teksten en de studio maakt beelden. We houden fotoshoots om de producten op beeld vast te leggen. Soms met modellen en soms zonder.

Ook draaien er betaalde campagnes op Facebook, Instagram, Google en Pinterest. Doelstellingen hierbij zijn het werken aan naamsbekendheid en het opbouwen van een fanbase.

Meer weten over dit project?

Bel 010-4361956 of mail naar info@fronttaal.nl

Volgend project
De Loef