GOED LEVEN IS KEIJZERSHOF

Gebiedscommunicatie Pijnacker

Het startte als een pitch met een ‘klik’ bij de kennismaking. De uitvraag? Neem de gebiedscommunicatie van Keijzershof onder de loep, bedenk een nieuw concept en verzorg een mooi design vanuit een goede strategie. Wij gingen meteen aan de slag!

Goed leven. Dat werd ons uitgangspunt. Keijzershof is een nieuwbouwwijk in ontwikkeling. Maar met de voorzieningen al helemaal op orde. Keijzershof heeft alles. Nieuwe huizen en appartementen, fijne winkels op loopafstand, goede wegen, openbaar vervoer. Kortom: Goed leven is Keijzershof.

In de nieuwe gebiedscampagne “Goed leven is Keijzershof” staan de vele voordelen van de wijk centraal. Overal in de wijk bewijst de campagne zichzelf: uitstekend bereikbaar en alles op loopafstand. We maakten gebiedsborden, nieuwe signing voor het Infocentrum, folders, advertenties, posters, panelen voor woonbeurzen, een digitale nieuwsbrief, Facebook Ads en centraal in de campagne: de website keijzershof.nl. Allemaal met een lekkere frisse stijl.

“De spijker op z’n kop!” en “Gaaf” waren een paar reacties op het eindresultaat. We werken voor deze vraag nauw samen met het communicatieteam van Keijzershof, een samenwerking van Heijmans, BPD, Rondom Wonen en gemeente Pijnacker-Nootdorp.

Meer weten over dit project?

Bel 010-4361956 of mail naar info@fronttaal.nl

Volgend project
Projectwebsites