Spring naar inhoud

Een woonlocatie waar historie en eigentijdse architectuur elkaar versterken. Hof van Heeden biedt 39 koopwoningen op het terrein van de voormalige Pastorie in Moergestel. Een sterke combinatie van monumentaal en nieuwbouw.

We ontwikkelden een onderscheidend concept dat de geschiedenis, ligging en architectuur van Hof van Heeden sterk positioneert. Merkverhaal, social content, verkoopmateriaal (waaronder een brochure) en website sluiten naadloos op elkaar aan en vormen samen een aantrekkelijke verkoopcampagne.

Resultaat
Veel interesse. Verkoop vordert gestaag

Klant

Zuyderleven

Opdracht

Ontwikkel een verkoopcampagne die het project onderscheidend positioneert: een unieke kans voor mensen die op zoek zijn naar ultiem wooncomfort op een verborgen droomlocatie, met alle voorzieningen om de hoek.

Expertises

  • Branding
  • Conceptontwikkeling
  • Contentcreatie
  • Online marketing: SEO, SEA, SMA
  • Fotografie
  • Videografie & drone-opnames
  • Webdevelopment
  • Placemaking planlocatie
Het woongeheim van Moergestel

Achter een smeedijzeren toegangshek, ontstaat een luxe woonplek midden in een parkachtige gemeenschappelijke tuin. De karakteristieke Pastorie staat centraal, daarnaast twee nieuwbouw Urban Villa’s met uitzicht over de groene landerijen en de kabbelende Reusel.

Door artist impressions, een virtuele rondvlucht en drone-opnamen te combineren, krijgen kopers een realistische indruk van het eindbeeld.