Spring naar inhoud

Koopappartementen met kruislaaghouten constructie. Een uniek vastgoedproject in het hart van Pijnacker, dat zich onderscheidt door zijn houtbouw. Met bijna 100 (koop)appartementen, elk ontworpen om een warm en gastvrij thuis te bieden aan bewoners. Een project waar gezondheid, biodiversiteit en ‘samen’ centraal staat.

In opdracht van Blauwhoed hebben we een onderscheidende branding ontwikkeld, waarmee de identiteit van Casa Vita in alle communicatie-uitingen tot leven kwam. Een breed scala aan communicatiemiddelen is vanuit deze basis gerealiseerd, met de brochure als absoluut paradepaardje. Daarnaast hebben we een opvallende social media campagne opgezet om het bereik te vergroten en visuele uitingen ontworpen ter ondersteuning van een Meet & Greet met toekomstige bewoners.

Resultaat
Enorme belangstelling voor de meet & greet met een bezoekersaantal van ruim 400. Binnen 2 maanden was al 50% van de appartementen verkocht. De rest volgde snel erna.

Klant

Blauwhoed

Opdracht

Ontwikkel een verkoopcampagne, die de marktopname van de appartementen versnelt

Expertises

  • Branding
  • Conceptontwikkeling
  • Online- en offline communicatie
  • Out of Home
  • Eventorganisatie
  • Participatiebijeenkomst
Casa Vita Woning
Casa Vita Marketing
Casa Vita Blauwhoed
Casa Vita Fronttaal
Casa Vita hou(d)t je gezond

Hout speelt in Casa Vita een belangrijke rol. De begane grond en parkeervoorziening zijn gebouwd van beton en staal, terwijl de bovengelegen woningen grotendeels een kruislaaghouten (CLT) constructie hebben. Dit maakt Casa Vita niet alleen indrukwekkend qua architectuur, maar draagt ook bij aan een groene toekomst.

Hout van Pijnacker