Casa Vita
Houtbouw koopwoningen
Koopappartementen met kruislaaghouten constructie. Een uniek vastgoedproject in het hart van Pijnacker, dat zich onderscheidt door zijn houtbouw. Met bijna 100 (koop)appartementen, elk ontworpen om een warm en gastvrij thuis te bieden aan bewoners. Een project waar gezondheid, biodiversiteit en ‘samen’ centraal staat.
In opdracht van Blauwhoed hebben we een onderscheidende branding ontwikkeld, waarmee de identiteit van Casa Vita in alle communicatie-uitingen tot leven kwam. Een breed scala aan communicatiemiddelen is vanuit deze basis gerealiseerd, met de brochure als absoluut paradepaardje. Daarnaast hebben we een opvallende social media campagne opgezet om het bereik te vergroten en visuele uitingen ontworpen ter ondersteuning van een Meet & Greet met toekomstige bewoners.
Resultaat
Enorme belangstelling voor de meet & greet met een bezoekersaantal van ruim 400. Binnen 2 maanden was al 50% van de appartementen verkocht. De rest volgde snel erna.
Klant
Blauwhoed
Opdracht
Ontwikkel een verkoopcampagne, die de marktopname van de appartementen versnelt
Expertises
- Branding
- Conceptontwikkeling
- Online- en offline communicatie
- Out of Home
- Eventorganisatie
- Participatiebijeenkomst