Bureau
Communicatie is ons gereedschap, marketing is ons vak. Fronttaal is van alle markten thuis. Echte allrounders.
Hebben we dan helemaal geen specialisatie? Jawel. We zijn al meer dan 30 jaar experts in vastgoedcommunicatie.
Wij zijn gefascineerd door mensen en wat hen beweegt. Met ons als communicatiepartner haal jij een inspirator, probleemoplosser en kritisch klankbord in huis. Vrijdenkers met vakkennis, ervaring, inlevingsvermogen en verbeeldingskracht.
Doorgaans ontwikkelen we complete campagnes, maar ook voor een kleinere, afgebakende opdracht ben je bij ons aan het juiste adres. We denken crossmediaal en geven middelenvrij advies. Full-service. Online en offline.
Allround services
-
- (Re)branding
- Communicatiestrategie
- Merkpositionering
- Conceptontwikkeling
- Marketingplan
- Media-inkoop en -planning
- Social Media strategie
- Storytelling
-
- Ontwerp
- Vormgeving
- Huisstijl
- Content
- Copywriting
- Fotografie
- Videografie
- Animatie (3D)
- Artificial Intelligence (AI)
-
- Data Intelligence
- Conversie optimalisatie
- Social Media (advertising / beheer)
- SEO
- SEA
-
- Strategie
- Analyses en rapportages
- E-mailmarketing
- Content management
- Webdesign
- Webdevelopment
- Webcare
Onze Mens & Merk-formule zorgt voor een sterke connectie met jouw doelgroep
We zijn ervan overtuigd dat wij de wereld kleurrijker, boeiender en beter kunnen maken met ludieke ideeën, fraai design en communicatie die je ráákt. Wij duiken in jouw wereld om een verhaal te creëren dat echt bij je past. Zo creëren wij merkfans.
We bouwen nieuwe merken of activeren en geven glans aan je bestaande merk. Dit doen we zowel voor het MKB als voor grote namen, met een voorliefde voor familiebedrijven. Benieuwd naar de klikfactor?
Bedrijfsjaren
Huisstijlen
Websites
Posts/ads
FAQ
Nee. En dat moet je ook niet willen. We hebben in de afgelopen dertig jaar een netwerk opgebouwd van communicatieprofessionals met dezelfde werkethiek en mindset. Via deze flexibele schil kunnen we ons team snel uitbreiden met vakspecialisten, van portretfotografen tot modellenscout en van vertalers tot influencers. Omdat we scherpe (bulk)inkooptarieven hebben afgesproken, betaal je nooit te veel en werk je toch met de besten in elk vakgebied. De regie ligt overigens altijd bij ons kernteam en je hebt één contactpersoon. Wel zo makkelijk.
We zijn actief in meerdere branches. Van persoonlijke verzorging tot detailhandel (retail), food, automotive, recruitment, bouw en vastgoed. We werken voor beursgenoteerde bedrijven en het mkb. B2b en b2c.
Dat zou best eens kunnen. Maar dat hoeft geen belemmering te zijn. Natuurlijk bekijken we of er sprake is van conflicterende belangen. Meestal is dat niet het geval. En is dat wel zo, dan vinden we een werkbare oplossing.
We zijn gevestigd in Rotterdam en hebben de Rotterdamse werkmentaliteit. Je weet wel: niet lullen, maar poetsen. Echte doeners, dus. Maar we redeneren en adviseren vanuit een breder perspectief. We werken door en voor heel Nederland en soms zelfs buiten de landsgrenzen.
Daarmee willen we aangeven dat we je volledig kunnen ontzorgen. Wellicht herken je jouw bedrijf in een van de volgende voorbeelden:
- je hebt geen marketeers of communicatiespecialisten in dienst;
- je hebt een communicatieafdeling, maar er is behoefte aan tijdelijke ondersteuning omdat er gewoon te veel werk ligt;
- je zoekt specifieke marcom-expertise, die je niet in huis hebt;
- je hebt de marketingboel intern behoorlijk op orde maar er moeten wat puntjes op de i.
Dus of het nu gaat om het – vanaf nul – ontwikkelen van een plan of om een extra paar handen bij de uitvoering van dat plan of – en dat is meestal het geval – om allebei: het team van Fronttaal staat voor je klaar. Ook nemen we desgewenst de complete projectbegeleiding over van een sales product, inclusief websitebeheer, online campagnes en rapportages. In dat geval fungeren wij als jouw externe marcom-afdeling.
Nee. Wanneer je kijkt naar het rendement zijn we zelfs verrassend voordelig. We werken op uurbasis of met een taakstellend budget. In het laatste geval bepaal je vooraf exact de grenzen van de opdracht en de kosten. Jij mag het zeggen.