Spring naar inhoud

Kijkduin is getransformeerd naar Nieuw Kijkduin: luxe appartementengebouwen, een vernieuwd winkelcentrum met foodmarkt en ondergrondse parking, een fraaie boulevard en binnenkort ook een splinternieuw hotel. De transformatie van deze Haagse familiebadplaats bracht ongekende allure naar de stad.

Parfumerie Kijkduin is dé beauty-hotspot van Den Haag en omstreken en past naadloos in het winkel- en leisure concept van Nieuw Kijkduin. De exclusieve winkel biedt een uitgebreide collectie van bekende merken zoals Chanel, Dior, Sisley, Estée Lauder en La Prairie, evenals exclusieve niche merken zoals Montale, Labareau en Parfums de Marly. Naast een uitgebreid assortiment aan parfums, make-up, en huidverzorging, kunt u er ook terecht voor home & body fragrance van topmerken zoals Marie-Stella-Maris en Molton Brown. Er zijn ook twee schoonheidssalons, waar u kunt genieten van een wellnessbehandeling of een afspraak kunt inplannen met cosmetisch arts Robert Schoemacher.

Resultaat
Een schitterende winkel met fraaie signing op onder andere gevel en etalageramen.

Klant

Parfumerie Kijkduin

Opdracht

Positioneer de parfumerie in de regio in het hoge segment qua kennis, kwaliteit en luxe assortiment.

Expertises

  • Marketingcommunicatie
  • Concept
  • Design
  • Signing
Explore your Senses

Eigenaresse Natascha Leijendekkers werkte jarenlang voor gerenommeerde merken in de parfumwereld en is onderneemster pur sang. Parfumerie Kijkduin is een familiebedrijf en dat merk je aan alles. Van de vriendelijke ontvangst tot de persoonlijke benadering en de heldere adviezen. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk op het team en de bezoekers. Elke dag, met een lach. Nieuwe klanten worden hier snel trouwe fans.