Cartesius
Verhuurappartementen
Cartesius in Utrecht is een nieuwbouwproject dat een complete stadswijk creëert, geïnspireerd op de principes van de Blue Zones, waar mensen gezond oud worden. Het totale project omvat ongeveer 2.800 woningen, een groot park, voorzieningen zoals een supermarkt en horeca, en legt de nadruk op duurzaamheid, gezonde voeding, bewegen, natuur en schone energie.
Achmea Real Estate selecteerde ons om 6 appartementengebouwen op de markt te zetten; de deelprojecten Solo en Track omvatten totaal 320 huurappartementen. Vanaf het prille begin waren wij betrokken bij de marketing en verhuur van Solo en Track.
Resultaat
Dankzij gerichte CTA’s, strategische aanwezigheid op relevante socials en nauwkeurig getimede communicatie, werden alle woningen snel toegewezen en verhuurd
Klant
Achmea Real Estate (ARE)
Opdracht
Creëer een geïntegreerde campagne voor de promotie en verhuur van 342 huurappartementen.
Expertises
- Expertises
- Branding
- Conceptontwikkeling
- Contentcreatie
- Webdevelopment
- SEO, SEA, SMA
- Fotografie & videografie