Spring naar inhoud

Cartesius in Utrecht is een nieuwbouwproject dat een complete stadswijk creëert, geïnspireerd op de principes van de Blue Zones, waar mensen gezond oud worden. Het totale project omvat ongeveer 2.800 woningen, een groot park, voorzieningen zoals een supermarkt en horeca, en legt de nadruk op duurzaamheid, gezonde voeding, bewegen, natuur en schone energie.

Achmea Real Estate selecteerde ons om 6 appartementengebouwen op de markt te zetten; de deelprojecten Solo en Track omvatten totaal 320 huurappartementen. Vanaf het prille begin waren wij betrokken bij de marketing en verhuur van Solo en Track.

Resultaat
Dankzij gerichte CTA’s, strategische aanwezigheid op relevante socials en nauwkeurig getimede communicatie, werden alle woningen snel toegewezen en verhuurd

Klant

Achmea Real Estate (ARE)

Opdracht

Creëer een geïntegreerde campagne voor de promotie en verhuur van 342 huurappartementen.

Expertises

  • Expertises
  • Branding
  • Conceptontwikkeling
  • Contentcreatie
  • Webdevelopment
  • SEO, SEA, SMA
  • Fotografie & videografie
healthy urban living

Op basis van een onderscheidende projectstijl werden impressies & plattegronden gemaakt, en werd een praktische website inclusief woningwijzer ontwikkeld.

Geïnteresseerden konden zich inschrijven en op de hoogte gehouden worden en ook op social media zorgden wij dat het project voortdurend aanwezig was. En met succes: vanaf start verhuur vlogen de inschrijvingen binnen. Binnen no time stonden alle woningen onder optie en werden ze verhuurd.