Spring naar inhoud

De Burg Group is met vijf fabrieken in diverse Europese landen, de grootste azijnproducent in Europa. De focus ligt op de Nederlandse markt, maar er is een Europese groeiambitie. Vanwege de omvangrijke productie voor andere labels ontstond de behoefte aan een eigen merk.

We bedachten een nieuwe productnaam voor Burg’s eigen merk schoonmaakazijn: Vintastic (een combinatie van vinaigre – het Franse woord voor azijn en de Engelse afkorting van vinegar – en tastic, omdat de werking fantastisch is). Deze naam vormde de basis voor een complete huisstijl.

Resultaat
Dit duurzame schoonmaakmiddel obv natuurlijk schoonmaakazijn krijgt steeds meer distributiepunten en groeit als verantwoord en betaalbaar alternatief voor chemische schoonmaak alternatieven

Klant

Burg Group

Opdracht

Ontwikkel een marketingcommunicatieplan en merknaam en introduceer het merk op de Nederlandse (schoonmaak)markt

Expertises

  • Onderzoek & advies
  • Conceptontwikkeling
  • Positionering
  • Design
  • Merkbouw
  • Online Marketing
  • Promotie
Schoonmaken met een schoon geweten.

Gezien het brede scala aan schoonmaakoplossingen dat het product biedt voor in en rondom het huis, hebben we een complete verpakkingslijn ontworpen.

Daarnaast hebben we diverse promotiecampagnes en merkactivaties begeleid en zijn we verantwoordelijk voor de creatie van content en social media campagnes.